Αναζήτηση

Ας ξανα-γίνουμε επιτέλους Έλληνες!!!

Ας ξανα-γίνουμε επιτέλους Έλληνες!!!

Μέση Ανατολή, Δύση και Ελλάδα

Αν η Ελλάδα είχε το ανάστημα που της αρμόζει και οι Δυτικοί το μυαλό που τους λείπει,

τότε στη μέση Ανατολή η κατάσταση θα ήταν πολλή καλύτερη για όλους.

Αν η Ελλάδα εκπροσωπούσε, βοηθούσε και διαπραγματευόταν

γι' αυτές τις σημαντικές πληθυσμιακές ομάδες, που ιστορικά δηλώνουν Έλληνες,

με το Ισραήλ, τις ΗΠΑ, Ρωσία και την Ε.Ε., δεν θα υπήρχε αυτή η αιματοχυσία και θα υπήρχε ομαλότητα.

Η Δύση αντιμετωπίζει το κράτος της Ελλάδας και τους γηγενείς σε αυτό το κράτος

ως ένα Βαλκανικό κράτος (βεβαίως το αποδέχθηκαν πλέον και οι κάτοικοι του).

Φταίνε και οι δύο μεριές (Δύση και Ελληνικό Κράτος - πολίτες).

Παραβλέπει η Δύση τον οικουμενικό χαρακτήρα του Ελληνισμού

και το πόσο θα μπορούσε να την βοηθήσει στη μέση Ανατολή.

Λίγο ο εγωισμός τους, λίγο το κόμπλεξ έναντι του Ελληνικού πολιτισμού...

Με πολέμους, με βία, η Δύση προσπαθεί να επιβληθεί, ενώ η λύση υπάρχει.

Σε λίγο δεν θα έχουν κανέναν να τους συμπαθεί εκεί,

παρά μόνο το Ελληνικό στοιχείο, το οποίο έχει άρρηκτο δεσμό με την Ελληνική ιδέα.

Ακόμη και αν η Δύση ξυπνήσει,

φοβάμαι πως το Ελληνικό κράτος και ο Έλληνας

δεν θα είναι έτοιμος να αναλάβει

αυτό τον ιστορικό και υποχρεωτικό ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει.

Ας γίνουμε λοιπόν Έλληνες.

πηγή: Facebook/ I Stand with Greece

logo light footer