Ξανανοίγει η αυλαία για την παράσταση «Η Αυλή των Θαυμάτων» που ανεβάζει η ΕΘΟΛ για τρεις (3) ακόμη παραστάσεις.
12 Μαϊου, 13 και 14 στις 21:00 το βράδυ στο ισόγειο της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Σπάρτης. « Η Αυλή των Θαυμάτων» του Ι.Καμπανέλλη σε σκηνοθεσία Δ. Αγορά.
Ας είμαστε όλοι εκεί στηρίζοντας για άλλη μια φορά την τέχνη και τους ανθρώπους της!
