TV

  • KALOGERAKOS DIAFIMISH
  • Gomatos
  • LYKOVOYNO TELIKO
  • Mpokos Panag
  • KLIMA TELIKO
  • Makis Antallaktika
  • Adamakos Telikos
  • LOUIS TELIKO
  • MayfairLogo1
  • Giabanner
  • Paulopoulos Kosm
  • POLITHS TELIKO
  • komvos
  • Kteo Lakonias Arkadias
  • 01basourakos Teliko
  • STOXOS ZOHS
  • Demestixa Filarakia
  • Kapourelakos
  • KYNISKA
  • Krommidas
  • Rigakos

Οι ερευνητές αποκάλυψαν ποια είναι η πιο σημαντική τροφή στο πρωινό των παιδιών
  • μέγεθος γραμματοσειράς +

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2019 12:43

Το παιδί σας τι έφαγε για πρωινό σήμερα το πρωί; Το πιο πιθανό σενάριο είναι γάλα και δημητριακά. 

Ως ένα βαθμό αυτό είναι πολύ καλό, γιατί το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας.

Και τα παιδιά πρέπει να τρώνε πρωινό  για να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου. Και τα παιδιά πρέπει να τρώνε πρωινό 

Παρόλα αυτά πολλοί γονείς δεν δίνουν προσοχή και δυσκολεύονται να προσφέρουν πρωινά στα παιδιά τους για διαφόρους λογούς.

Η έλλειψη χρόνου του γονιού, «δεν προλαβαίνει το παιδί, είναι δύσκολο το πρωί να φάει το παιδί, ανακατεύεται το στομάχι του», είναι μερικές από τις πολλές δικαιολογίες που χρησιμοποιεί ο γονιός.

Οι ειδικοί όμως τονίζουν ότι το πρωινό στα παιδιά είναι απολύτως απαραίτητο. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που τρώνε καλό πρωινό έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο. Μπορούν να συγκεντρωθούν αποτελεσματικότερα στα μαθήματα, έχουν καλύτερη μνήμη, συγκέντρωση, δύναμη και ενέργεια στο σύνολο της ημέρας.

Τα παιδιά που τρώνε πρωινό συνήθως διατηρούν το βάρος τους σε φυσιολογικά επίπεδα σε σχέση με όσα παιδιά  παραλείπουν το συγκεκριμένο γεύμα. Επίσης εάν το παιδί ξεκινήσει την ημέρα του με ένα καλό πρωινό,  δεν θα πέσει εύκολα στον πειρασμό των λιγότερο υγιεινών σνακ τις αμέσως επόμενες ώρες στο σχολείο.

Ποιο είναι λοιπόν το ιδανικότερο πρωινό για τα παιδιά μας και την ανάπτυξη τους;

 Ομάδα Αμερικανών ερευνητών αποκάλυψε πως τα αυγά είναι το πιο ολοκληρωμένο πρωινό που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά. 
 Το αυγό αποτελεί τροφή, πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ και σημαντικές ποσότητες σιδήρου.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το πρωινό που είναι υψηλό σε πρωτεΐνες, όπως τα αυγά, κρατά τα παιδιά χορτάτα για μεγαλύτερο διάστημα σε σχέση με τα δημητριακά ή τη βρώμη, οδηγώντας τα να τρώνε λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό γεύμα.

Τόνισαν επίσης ότι το αυγά είναι μια από τις ιδανικότερες επιλογές για πρωινό λόγω του ότι βοηθούν σημαντικά στην ενίσχυση των εγκεφαλικών λειτουργιών.